Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ; part 3

Καλησπέρα για αρχή. Ως συνέχεια του προηγούμενου μέρους  μιας και άκουσα παράπονα ότι αντί να τα βάλω με τους πολιτικάντηδες και την σήψη τους,  αδικώ τον ελληνικό λαό στο σύνολό του, παραθέτω τις απόψεις μου:
Θεωρώ λοιπόν ότι δεν αδικώ κανένα μιας και δεν μπορώ να προσπεράσω το πώς φτάσαμε ως εδώ. Εάν πεις στον ληστή να μπει να σε ληστέψει περιμένεις πως δεν θα το κάνει; Είναι πολύ εύκολο να κοιτάς το αποτέλεσμα και όχι το πώς έφτασε η κατάσταση μέχρι εδώ. Εάν θέλουμε να αλλάξουμε το αποτέλεσμα την επόμενη φορά δεν πρέπει πρώτα να αλλάξει και ο τρόπος που σκεφτόμαστε και πράττουμε;

Περιγράφω παρακάτω το πως μου φαίνονται τα πολιτικά πρόσωπα, που εμέις στείλαμε να μας εκπροσωπήσουν στο Ελληνικό κοινοβούλιο. 


Π.Α.Σ.Ο.Κ.: (βλ. Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κόμμα):
Σημερινή  κυβέρνηση που προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμμάζευτα (που κατά την γνώμη της) έχουν προέλθει από προηγούμενες κυβερνήσεις (συγκεκριμένα από την κυβέρνηση 2004-2009).
Πρόεδρος: κ. Γεώργιος Παπανδρέου
χαρακτηριστικά: Μουστακαλής ψιλόλιγνος άντρας και ατσάλινος  χαρακτήρας. Αρχηγός που κρατάει σε επαγρύπνηση τους υπουργούς του(για να κοιμάται ο ίδιος) και υποστηρίζει ότι υπάρχουν λεφτά.
Αθλητής, λάτρης των
extreme καταστάσεων (ποδήλατο, τρέξιμο, δημοτικοί  χοροί, συνομιλία με Merkel, συνύπαρξη με Πάγκαλο την ώρα του μεσημεριανού… ).
Αντιπρόεδρος: κ. Θεόδωρος  Πάγκαλος
χαρακτηριστικά: Αέρινη ύπαρξη, λάτρης κοψιδίων και μεζεδομπινελικίων. Συνδυασμένα με μια σος γιαουρτιού.
Πιστεύει πως θα ήταν καλύτερα να μεταφέρουν το Ελληνικό κοινοβούλιο στην περιοχή των Καλυβίων.  Μπορεί με μια ατάκα να εξοργίσει σε ακραίο βαθμό ακόμη και τις αμοιβάδες.

ΝΔ:
(βλ. Νέα Δημοκρατία):
Αξιωματική αντιπολίτευση απέναντι από την σημερινή κυβέρνηση. Έχει σαν παγκόσμια καινοτομία το ότι  προσπαθεί να κάνει το απόλυτο τίποτα και είναι η πρώτη αντιπολίτευση που δεν ζητάει να γίνουν εκλογές. Κατά την γνώμη της για το χρέος φταίει η σημερινή κυβέρνηση καθώς και οι προηγούμενες  κυβερνήσεις. Εξαιρείται η κυβέρνηση  2004-2009. (δηλαδή φταίει το Π.Α.Σ.Ο.Κ.).
Πρόεδρος: κ. Τρύφ…εεεε συγνώμη κ. Αντώνης Σαμαράς.
χαρακτηριστικά: Παιδί του λαού, μύωψ, με πρόσωπο τόσο δυναμικό που θυμίζει γερασμένη μύγα. Θέλει να γίνει πρωθυπουργός στην θέση του πρωθυπουργού απλά φοβάται να το πει μήπως και τον μαλώσουν.  Έτσι όπως είναι το σκηνικό στην χώρα σίγουρα θα προτιμούσε μια καριέρα σαν του Τρύφωνα Σαμαρά.
Αντιπρόεδρος: κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος.
χαρακτηριστικά: Ψαρομάλλης, γοητευτικός  άντρας και σταθερός πολιτικός. Ίδρυσε  το περίφημο Κ.Ε.Π.(δεν θυμάμαι τι σημαίνει), του οποίου ήταν αρχηγός και η διάρκεια ζωής του(2001-2002) ήταν σχεδόν μικρότερη και από αυτή  της πεταλούδας. Σαν ρομαντικός άντρας έχει μια ιδιαίτερη προτίμηση στους πίδακες νερού και στα σιντριβάνια.

Κ.Κ.Ε:
(βλ. Κομμουνιστικό κόμμα Ελλάδος):
Το 1ο από τα υπόλοιπα κόμματα του Ελληνικού κοινοβουλίου. Πιστεύει πως αυτοί που ψήφισαν στις εκλογές τα δύο μεγάλα  κόμματα είναι ένα  χαβιεδίστικο, ιμπεριαλιστικό, προβοκατόρικο και αντιλαϊκό  κομμάτι του Ελληνικού λαού καθώς και πράκτορες των Αμερικάνων. (ΑΜΑΝ)
Γ.Γ.(βλ. Γενικός γραμματέας) : κα. Αλέκα Παπαρήγα.
χαρακτηριστικά: Αξιέπαινη νοικοκυρά που όταν ήταν μικρή κάποιος έκανε το λάθος να της δώσει μια
Barbie - Made in USSR
. Από εκείνη την μέρα όλα αλλάξανε και είδε τον κόσμο με πιο κόκκινα μάτια. Μεγάλωσε και υποστηρίζει πως αυτοί που ψήφισαν στις εκλογές τα δύο μεγάλα  κόμματα είναι ένα  χαβιεδίστικο, ιμπεριαλιστικό, προβοκατόρικο και αντιλαϊκό  κομμάτι του Ελληνικού λαού καθώς και πράκτορες των Αμερικάνων.
Χαρακτηριστικό της ο σαφής και κατανοητός τρόπος ομιλίας της.  



Εμείς από αυτό το τοπίο και αυτούς τους τύπους περιμένουμε αποτελέσματα; Γιατί εάν περιμένουμε αποτέλεσμα από αυτό το συνονθύλευμα κωμικοτραγικών προσώπων τότε δεν είμαστε καλύτεροι από αυτούς. Μήπως αντί να γελούσαμε με τους θεατρινισμούς των προσώπων αυτών τόσο καιρό να καθόμασταν να σκεφτούμε με τι μυαλό πήγαμε και τους ψηφίσαμε; Γιατί εάν μου πείτε ότι δεν τα ξέραμε όλα αυτά, θα σας πω ότι την πρώτη φορά πέσαμε θύματα. Τη δεύτερη φορά όμως τα ξέραμε, τα βλέπαμε και παρόλα αυτά  πράξαμε να τους βάλουμε στην βουλή.
…δεν ξέρω , μήπως, λέω μήπως έχουμε και εμείς ένα αρκετά μεγάλο μερίδιο ευθύνης; 

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

THE NEXT THREE DAYS



Υπόθεση:
Έχουν περάσει τρία χρόνια από τότε που η γυναίκα του Τζον Μπρέναν, ενός φιλήσυχου καθηγητή, καταδικάστηκε για ένα φόνο τον οποίο ισχυρίζεται ότι δεν διέπραξε. Όταν η τελευταία έφεση απορρίπτεται κι εκείνη κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, ο Τζον καταλαβαίνει ότι πρέπει να κάνει τα πάντα για να τη βγάλει από τη φυλακή.

Η άποψη μου:
Re-make του γαλλικού θρίλερ “Pour elle” (2008).
Σκηνοθετημένο από τον δημιουργό των ταινιών
Crash και Million dollar baby, Paul Haggis, ο οποίος δεν ξεφεύγει από τον πρωτότυπο τίτλο. Ο Russell Crowε να έχει μια πολύ καλή ερμηνεία  και η Elizabeth Banks συντονίζεται, ακολουθεί και στέκεται στο ύψος των περιστάσεων.
Ταινία για την οποία αξίζει τον κόπο να πληρώσετε το εισιτήριο στον κινηματογράφο να δείτε ή να νοικιάσετε από το
video club της περιοχής σας(σε περίπτωση που δεν το βρείτε σε κάποια αίθουσα).

Σκηνοθέτης: Paul Haggis
Σενάριο: Paul Haggis
Ηθοποιοί: Russell Crowe, Elisabeth Banks, Liam Neeson
Είδος: Θρίλερ
Διάρκεια: 122'

Υπέρ: Η παρατεταμένη αγωνία στο δεύτερο μισό της ταινίας, το έξυπνο τελείωμα και η πολύ καλή ερμηνεία των ηθοποιών.

Κατά:
Το σχεδόν αργό(σε σχέση με το δεύτερο μέρος) πρώτο μισό της ταινίας.

ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙι; part2


Φωνάξαμε, προσβληθήκαμε, νευριάσαμε με την δήλωση του κ. Πάγκαλου ότι μαζί τα φάγαμε.
Μήπως τώρα να σκεφτούμε κιόλας ότι μπορεί από μερικές απόψεις να έχει και δίκιο;
Και τις παραθέτω:
Δεν μιλάω για
Siemens, μίζες, αυθαιρεσίες και τέτοιες καταστάσεις.

Από τον καιρό που με θυμάμαι σαν σκεπτόμενο άνθρωπο(εδώ και 25 χρόνια περίπου) 2 ονόματα ακούω στον χώρο της πολιτικής. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ κατά κύριο λόγο και από εκεί και πέρα κάτι άλλα κομματάκια που απλά υπάρχουν  για να συμπληρώνουν το ντεκόρ στην απαρτία της βουλής. Αυτούς στέλνουμε με την ψήφο μας στην βουλή και τους ξαναστέλνουμε και τους ξαναστέλνουμε και πάει λέγοντας.  Έτσι δεν είναι;

Στέλνουμε με την μοναδική δύναμη που έχουμε σαν λαός κάποιον στην Ελληνικό κοινοβούλιο να μας εκπροσωπήσει  και αυτός τρώει ότι περνάει από το χέρι του να φάει.  Εάν τον ξαναστείλουμε δεν είναι σαν του λέμε  “δεν έφαγες αρκετά αλλά μπορείς και καλύτερα;”.  Γιατί πράγμα φωνάζουμε τώρα ακριβώς;

Τον στέλνουμε με την υπόσχεση να βρει δουλειά(για μας , για τα παιδιά μας, για την γυναίκα μας.. και δεν ξέρω και εγώ ποιόν άλλον). Τον στέλνουμε με κριτήριο το ρουσφέτι και όχι για το εάν θα προσφέρει έργο.  Γιατί πράγμα φωνάζουμε ακριβώς;

Εάν γίνει μια φορά η στραβή και τα φάει, είναι δικό του σφάλμα. Εάν γίνει και δεύτερη όμως και τα ξαναφάει είναι καθαρά δικό μας. Εμείς τον ξαναστείλαμε.

Δεν λέω ότι δεν φταίνε οι πολιτικοί μας προς θεού αλλά δεν φταίνε μόνο αυτοί. Για άλλη μια φορά ας μην κάνουμε αυτό που έχουμε μάθει τόσα χρόνια να κάνουμε. Να ρίχνουμε τις ευθύνες παντού εκτός από πάνω μας. Είναι το μόνο εύκολο. Και το γεγονός ότι μπορεί να είμαστε εντάξει με τον εαυτό μας δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό. Εάν το καταλάβουμε ότι πρώτοι από όλους φταίμε εμείς τότε θα είμαστε σε θέση να ξέρουμε γιατί πράγμα να φωνάξουμε.

Το ξέρω πως θα πέσετε να με φάτε με αυτά που είπα(γιατί η αλήθεια όπως είναι γνωστό πονάει πολύ) αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να ακούω άλλα καινούργια παραμύθια.  

Καλημέρα σας.

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

SEASON OF THE WITCH


Υπόθεση
:
Η ταινία μας μεταφέρει στον 14ο αιώνα στην χτυπημένη από πανούκλα κεντρική Ευρώπη.
Δύο σταυροφόροι (
Cage και Perlman) αναλαμβάνουν να μεταφέρουν μια κοπέλα που θεωρείται υπεύθυνη για το ξέσπασμα της  αρρώστιας, σε ένα μοναστήρι για να γίνει η δίκη και ο απαραίτητος εξορκισμός.

Η άποψη μου:
Βαρετή, αδιάφορη, σχεδόν κακή, στα όρια της παρωδίας μεγάλων ταινιών (Εξορκιστής).
Νομίζω πως είναι ότι χειρότερο έχω δει φέτος(είμαι σίγουρος πως και ο Nicolas Cage την ίδια γνώμη θα έχει). Δεν πειράζει που δεν την προλάβατε στις κινηματογραφικές αίθουσες. Για την ακρίβεια δεν πειράζει ούτε  που το
torrent
είναι πολύ αργό στο κατέβασμα. Σταματήστε το και επιλέξτε να δείτε κάτι σε "ασημένια φεγγάρια" ίσως. Σίγουρα θα γελάσετε και θα περάσετε καλύτερα.


ΣκηνοθέτηςDominic Sena

ΣενάριοBragi F. Schut
Ηθοποιοί: Nicolas Cage, Ron Perlman 
ΕίδοςΠεριπέτεια
Διάρκεια: 95'

Υπέρ: ----------
Κατά: Τα πάντα